Manila - Reisverslag uit Manilla, Filipijnen van Jan Elk - WaarBenJij.nu Manila - Reisverslag uit Manilla, Filipijnen van Jan Elk - WaarBenJij.nu

Manila

Door: janvanelk

Blijf op de hoogte en volg Jan

25 April 2011 | Filipijnen, Manilla

Zo, even snel een update vanuit Manila maar nu vanuit het internet cafe onder ons appartement met de eigen laptop.Vanmiddag moest het met een pc die daar stond maar dat ging slecht. Zo,dus eindelijk het paspoort in handen.Nu kunnen we morgen met alle documenten naar de ambassade.Ze zijn aardig ingewikkeld dus konden we niet alle vragen invullen.We hopen dat ze ons dat daar kunnen vertellen.Zijn we misschien eindelijk van dat gesleep af.Toen ik zat te wachten bij de Mac.kwam er weer zo,n figuur met folders van appartementen.Deze keer zei ik dat als we tijd over hebben we wel even komen kijken.Nou, dat werd meer dan een uur.Ze hadden een aantal kamers mooi na gebouwt naast het eigenlijke gebouw wat nog niet helemaal af was.Heb er wat foto,s van gemaakt. Ook van de manqette, of hoe dat ook heet.Die hele omgeving wordt nu bebouwd en wordt erg mooi.Daarna zijn we gratis met een busje van dat appartement naar het winkelcentrum gebracht waar wij de dag verder hebben opgemaakt.Nu maar hopen dat we morgen wat meer geluk hebben dan de start van ons verblijf.

• 25 April 2011 - 18:55

Mandy:

He pap en mams!! :P

Ziet er goed uit die appartementjes!! ;) Leuk vakantiestekkie... hehe. Werd tijd dat ze eeeeeeindelijk d'r paspoort heeft!!!! Maar heb je nou vrij gekregen nog een week? Wil even zeeeker weten dat ik je ticket kan wijzigen. Veel plezier!!!

Liefss xxx

• 26 April 2011 - 10:54

Jan Van Elk:

Ja, ze heeft het precies 1 dag in handen gehad. Het ligt nu bij de ned.ambassade,haha.krijgt ze weer terug als het visum erin zit. dat duurt nog wel een paar maanden denk ik.
    Zit nu weer even met mijn smartBro stick. weet niet hoelang hij blijft werken.

• 26 April 2011 - 23:34

Bas En Mon:

hallo jullie
    wanneer is nu de echte trouwdatum want ik ben het effe een beetje kwijt
    enne blijf je nu ook nog langer weg
    wat is dit nu weer vind je het daar zo leuk dat je daar maar gelijk voor altijd blijft
    ook al opzoek naar huisjes wat er niet slecht uitziet
    gaat het verder wel goed met jullie daar
    goed de groetjes uit denhaag en tot gauw
    bas en mon