Bericht uit Manila - Reisverslag uit Katwijk-Midden, Nederland van Jan Elk - WaarBenJij.nu Bericht uit Manila - Reisverslag uit Katwijk-Midden, Nederland van Jan Elk - WaarBenJij.nu

Bericht uit Manila

Door: janvanelk

Blijf op de hoogte en volg Jan

03 Juni 2011 | Nederland, Katwijk-Midden

Heb vandaag Lyn gebeld via skype en dat werkt wel goed. Ze is nu nog steeds in Manila in afwachting van de laatste 2 documenten die ze bij de nederlandse ambassade heeft gebracht voor legalisatie. Het gaat nu om het trouw certifikaat en haar geboorte bewijs. Die had ze al afgegeven op de ambassade op de dag dat ik naar nederland vertrok maar die houden ze daar voor eigen administratie denk ik. dus die 2 die ze morgen kan afhalen stuurt ze naar nederland en die moet ik afgeven op het gemeentehuis in katwijk samen met een M46-A formulier, een verklaring op grond van art.44, eerste lid,onder k Boek I BW en art. 36a Wet GBA, voor die het willen opzoeken. Anders gezegt, gaan ze kijken op het geen schijnhuwelijk is. Ik was al op het gemeentehuis geweest en dit formulier ingevuld maar kan het pas geven als de papieren van Lyn hier zijn, kan ik alles in een keer brengen en raken ze ook niet in de war daar( hebben ze zelf gezegd).Daar wacht ik nu dus op in de hoop dat het nu gaat lopen. Lyn heeft het totaal niet naar haar zin daar en het regenseizoen is ook begonnen. Ze hoop dan ook Zaterdag ochtend terug te kunnen vliegen naar Davao om daar door haar broer afgehaald te worden met de auto. Dan gaat ze haar verjaardag vieren zei ze nog. is ze wel een week te laat mee. Dan hoop ik ook weer gewoon met skype contact te houden.Nu moet ik steeds via haar mobiel bellen. En dan wordt het wachten op het verlossende bericht dat het MVV is goedgekeurd.Dat gaat zeker nog tot Augustus duren.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Katwijk-Midden

Reis naar Filipijnen

Recente Reisverslagen:

24 Januari 2014

De vlucht en de aankomst in Montevista

26 December 2013

Naar Montevista

03 Juni 2011

Bericht uit Manila

24 Mei 2011

Thuis

20 Mei 2011

Terug in Katwijk
Jan

Diwanag festival Montevista 2018

Actief sinds 30 Dec. 2010
Verslag gelezen: 518
Totaal aantal bezoekers 33168

Voorgaande reizen:

01 December 2023 - 12 Januari 2024

Familie bezoek Montevista Davao d Oro. Filipijnen.

10 Maart 2011 - 19 Mei 2011

Reis naar Filipijnen

Landen bezocht: