Dinsdag laatste dag - Reisverslag uit Montevista, Filipijnen van Jan Elk - WaarBenJij.nu Dinsdag laatste dag - Reisverslag uit Montevista, Filipijnen van Jan Elk - WaarBenJij.nu

Dinsdag laatste dag

Door: janvanelk

Blijf op de hoogte en volg Jan

17 Mei 2011 | Filipijnen, Montevista

Zo,ben toch weer even met Lyn en Novie naar Tagum gereden.We wilde een afspraak gaan maken bij de ambassade voor de 18e maar we hebben het anders bedacht.We hebben nu de documenten in huis dankzij een zus van Lyn.Ook kreeg ik een erg vriendelijke mail van de visa section vandaag dat de aanvraag is opgestuurd naar de IND en dat we op die beslissing moeten wachten.We moeten wel het missende certificaat brengen zodra wij het hebben.Dat komt dan mooi uit want dan brengen wij het de 18e, dan zijn we toch in Manila en hoeven eigenlijk niets te doen,ja, even nog naar een shopping mall.Ik ga ze in ieder geval als extra een mail terug sturen met een scan van het certificaat erbij.Het kan nog zo zijn dat we er eerst nog mee naar de DFA moeten voor zo'n Red Ribbon.Dat duurt 1 dag dus dat zou ook nog kunnen omdat Lyn de 20e weer terug vliegt naar Davao.Nu nog snel mijn koffers inpakken.We hebben hier alleen geen weegschaal dus dat wordt moeilijk met het gewicht.Morgen moeten we hier om 10 uur weg.Maar ik zal zelf wel naar Davao rijden.Geen foto's gemaakt vandaag.Lyn heeft wel de autorit naar Tagum gefilmd.

• 17 Mei 2011 - 11:58

Piet:

Hi Jan,
    Zo komt er toch ineens snel een eind aan je reisje vol belevenissen.
    Vergeet tijdens het inkopen in de shopping mall de Filipijnse HONING niet.
    Of mag je dat niet meenemen?
    Morgen dan eindelijk het officiele afscheid van collega Hans, helaas moet hij jou missen.
    Goede reis en tot volgende week!
    Piet

• 17 Mei 2011 - 16:22

Arrianne:

Hoi Jan en Lyn,

Het zal wel een opluchting zijn dat jullie het certificaat later alsnog kunnen brengen.
    Komt alles toch nog goed!!!!!!!!!! We blijven positief denken natuurlijk.
    Succes met het pakken zal een hele klus zijn zonder weegschaal.
    Hebben ze in de winkel niet zo'n handweegschaal met zo'n haak eraan. Aanhaken even optillen
    en je weet alles.Het wordt hier het weekend lekker weer, goed om te acclimatiseren.
    Moet weer aan het werk er staan weer klanten te tanken.
    Goede reis en kom veilig thuis.

Liefs jezus