Nog 1 bericht voor het trouwen - Reisverslag uit Tagum, Filipijnen van Jan Elk - WaarBenJij.nu Nog 1 bericht voor het trouwen - Reisverslag uit Tagum, Filipijnen van Jan Elk - WaarBenJij.nu

Nog 1 bericht voor het trouwen

Door: janvanelk

Blijf op de hoogte en volg Jan

06 Mei 2011 | Filipijnen, Tagum

Vanmiddag zijn we met een grote auto naar tagum gebracht.dat was wel fijn want we moesten veel meenemen en het regende ook nog.Binnen 1 uur ben je er dan.We gaan vroeg slapen want om 4 uur moeten we al weer op om ons voor te bereiden en het opmaken en de foto's die dan al worden gemaakt.We zijn nog bij een salon/kappers zaak geweest voor onze nagels.Waar we toen in terecht kwamen.Bijna allemaal omgebouwde jongens en die kwamen natuurlijk eerst naar mij toe.We hebben daar bijna 2 uur gezeten en hebben helemaal in een deuk gelegen.Er zijn een paar foto's van.Het was erg gezellig daar.Nu op naar morgen.We zijn wel vroeg klaar en kunnen dus in de middag al onderweg naar Davao.Tot na de bruiloft.

• 06 Mei 2011 - 15:25

Megan:

veeeeeeel plezierr & geniet ervan! ik wacht op de foto's!! ;) :D

• 06 Mei 2011 - 16:01

Bas En Mon:

zit er nou echt niks lekkers bij voor je jan hahaha
    als je zo vroeg op moet dan wordt het wel een hele lange dag voor jullie dus niet te druk beginnen
    en rustig opbouwen laat het maar over het maar over jullie heen komen en ik hoop dat de zon schijnt voor jullie veel plezier en geluk.we denken aan jullie

• 06 Mei 2011 - 16:22

Maup En Janny:

Eindelijk gaat het dan gebeuren, wat een tijd om op te staan, moet er zoveel aan jullie opgetut worden? Ga er van genieten, er staat jullie vast heel wat te wachten.
    Wij denken aan jullie.

Maup en Janny

• 06 Mei 2011 - 17:48

Mandy:

He pap!

Welke kleur hebben je nageltjes nu? :D Mooi roze? Wel vies al dat haar op de grond! Maar het zijn 3 prachtige dames hahaha! Misschien zoeken ze nog mensen ;)
    Maar heeeeeeel veel plezier morgen, hoop dat alle moeite het waard zal zijn!! Ben benieuwd naar de foto's + filmpies!!

Liefss xx

• 06 Mei 2011 - 19:21

Urban:

Ha Jan en Lin, als jullie dit lezen zullen jullie wel getrouwd zijn, EINDELIJK
    Van harte gefeliciteerd dus en nog vele jaren van geluk en wijsheid gewenst.
    Groetjes

• 06 Mei 2011 - 22:50

René En Nora Ranti:

Hi Lin en Jan,

Het is nu bijna 01.00
    Bij jullie dus bijna tijd voor het kerkelijk JA woord.

Vanuit Rijswijk, onze felicitaties voor jullie huwelijk.
    Heel veel geluk en wij wensen jullie uiteraard ook heel veel God's zegen toe.
    Maak er een geweldige dag van.
    Wij drinken hier op jullie gezondheid.
    PROOST!

liefs,
    René en Nora

• 07 Mei 2011 - 08:30

Caroline:

Pfff! Het is volbracht!
    Van harte, meneer en mevrouw Van Elk!
    Hele dikke kus van Car

• 07 Mei 2011 - 10:45

Jan Van Elk:

Deze jongens hebben echte totoy (tieten) Doen ze met pillen.

• 07 Mei 2011 - 11:09

Hetty En Tony:

Nou, eindelijk getrouwd. Gaat hier toch wat sneller! In ieder geval van harte gefeliciteerd en een fijne tijd gewenst samen!
    Na alle verontwaardiging toch nog een happy end!
    Nog 'even' je visum verlengen en dan mag je weer terug naar ons droge landje (als ik het goed begrepen heb nog een dag of 4?).
    Groetjes vanuit Boskoop, H.en T.