Foto's van onze trouwdag - Reisverslag uit Tagum, Filipijnen van Jan Elk - WaarBenJij.nu Foto's van onze trouwdag - Reisverslag uit Tagum, Filipijnen van Jan Elk - WaarBenJij.nu
VIP-Report

Foto's van onze trouwdag

Door: janvanelk

Blijf op de hoogte en volg Jan

07 Mei 2011 | Filipijnen, Tagum

Hallo allemaal.Hier zijn alvast wat foto's. De echte komen nog.Het was een geweldige dag.Ondat wij er waren viel natuurlijk de stroom weer uit en zat alles in het donker.Snel buiten de noodstroom aangezet.De bruids auto was geen foto waard.Wat waren we boos.Hij zou hier van de weg gehaald worden.Vol met deuken en niet gewassen.deur moesten we open trappen,chauffeur boos.Blijf jij maar weg straks we kijken wel vor wat anders.Het was erg leuk.Dvd's en 150 foto's komen nog.

• 07 Mei 2011 - 12:55

Henk En Hetty:

gefeliciteerd - het is jullie gelukt!! Ter ere van jullie bruiloft heb ik tijdens een interview op Radio Midvliet een aantal hawaiian platen gedraaid en over de lapsteel gesproken ...
    mooie fotos, geniet nu van wat 'vakantie' samen voordat je weer in NL komt - het is hier inmiddels ook flink warm dus laat je winterjas maar in je bagage!

• 07 Mei 2011 - 14:01

Maup En Janny:

Lieve broer en schoonzus,

Hartelijk gefeliciteerd met jullie huwelijk, we wensen jullie veel geluk toe met elkaar. Wat een geweldig feest, dat is wel te zien op de foto's. Fijn dat alles goed is gegaan.
    Mooie jurk Lyn, ook Jan ziet er heel goed uit. Nu gaan nagenieten en hopenlijk tijd om nog wat
    meer van het land te gaan zien.
    Nog een fijne tijd toegewenst.
    Groetjes,
    Maup en Janny

• 07 Mei 2011 - 15:20

Yasmine & Vincent:

Hartelijk gefeliciteerd met jullie huwelijk vanuit het koudere Engeland!

We wensen jullie lang spannend en goed huwelijk toe maar geniet eerst nog even van je vakantie als getrouwd stel. In Nederland neemt het gewone leven weer snel over en is je roes snel uitgewerkt.

Eet niet teveel van je taart, anders ga je stuiterend naar bed met al die kleurstoffen! Hij is wel onwijs mooi zeg met die bloemenregen naar beneden.

Jullie zagen er allebij heel goed uit! Wat een mooie jurk van Lyn met een lange sleep. Heel sjiek.

Veel plezier nog en tot over alweer 2 weken. We nemen er nog een op jullie!

Liefs Yazz & Vin

• 07 Mei 2011 - 15:45

Lin Yi:

Gefeliciteerd. Mooi foto's! Gr. lin yi

• 07 Mei 2011 - 17:22

Caroline:

Oh wat prachtig!!! Veel aan jullie gedacht. Ik ben heeeeeeel blij voor jullie!!

• 07 Mei 2011 - 19:12

Bas En Mon:

gefeliciteerd eindelijk MW EN HR VAN ELK
    geniet nog even van het feest en dan het land en van elkaar
    groetjes

• 07 Mei 2011 - 21:04

Urban:

Jan en Lin,
    Van harte gefeliciteerd. We wensen jullie heel veel geluk en gezondheid toe.
    Dat jullie maar heel erg lang van elkaar zullen genieten in gezondheid en harmonie.
    Liefs van Selma en Urbanus.

• 08 Mei 2011 - 03:34

Jan Van Elk:

Bedankt allemaal voor de leuke reacties. Ja, het was me wat die dag. Hoop dat de 2 dvd's mooi worden. We zijn nu weer in het hotel waar we wel vaker komen, My Hotel in San Pedro Davao. Misschien morgen naar Samal Island vlak bij Davao. Straks eerst een simkaart halen voor mijn oude gsm, die van Lyn is meegenomen door haar zus, we zijn dus niet bereikbaar.

• 08 Mei 2011 - 09:00

Mandy En Luuk:

Lieve papa + Lyn,

Van harte gefeliciteerd!! We balen echt dat we er niet bij konden zijn.... De foto's zien er heeeel mooi uit!! Gelukkig is het toch gelukt na alle stress!!!!! Ga nu maar vakantie vieren.... ;)

Liefs xx