Donderdag in Tagum - Reisverslag uit Montevista, Filipijnen van Jan Elk - WaarBenJij.nu Donderdag in Tagum - Reisverslag uit Montevista, Filipijnen van Jan Elk - WaarBenJij.nu

Donderdag in Tagum

Door: janvanelk

Blijf op de hoogte en volg Jan

15 April 2011 | Filipijnen, Montevista

Zo even snel een bericht zonder spellingscontrole,haha.Was weer veel wacht werk.Wij hadden een afspraak in de kerk in Tagum om 11 uur maar dat ging natuurlijk niet lukken.Vroeg opgestaan en naar de busterminal gelopen. daar hebben we bijna 2 uur op een bus naar Tagum moeten wachten, niet normaal.meestal ben je zo weg daar.Het was al zo laat dat we eerst maar wat zijn gaan eten en toen in groen blik naar Marville kerk gereden.Kantoor was dicht natuurlijk, ook lunch.Wij wachten en wat foto's gemaakt in de kerk omdat er een trouwerij zou zijn om 14:00 uur.Kan je gelijk zien hoe het kan worden.Uiteindelijk geholpen door iemand die eerst zei dat hij geen tijd had omdat hij moest zingen bij die trouwerij.Ging toch achter een oude type masschine zitten en ontpopte zich als een adhd-er.Ik blij en ook nog gelachen met die man.
Nu moeten we nog een aantal documenten in orde gaan maken en toch nog een hele ochtend een seminar volgen in de kerk.Daar komen wij niet onderuit.En een gesprek met de bisschop hebben wij ook nog.Zo,we hadden nu al weer weg moeten zijn naar Tagum dus ik stop maar even.Snel naar de bus.

• 15 April 2011 - 11:02

Bas En Monique:

hallo daar
    gaan jullie het redden om daar te trouwen of wordt het toch nederland.Dat is toch ook goed als alle papieren rond zijn terminste
    jan mis je de nederlandse lekkernij al
    hoe is verder met jullie moe of kunnen jullie nog wel effe door met regelen nu niet op geven hoor
    nog een paar dagen en dan zijn jullie getrouwd
    gr monique bas