Vrijdag 15 April - Reisverslag uit Tagum, Filipijnen van Jan Elk - WaarBenJij.nu Vrijdag 15 April - Reisverslag uit Tagum, Filipijnen van Jan Elk - WaarBenJij.nu
VIP-Report

Vrijdag 15 April

Door: janvanelk

Blijf op de hoogte en volg Jan

15 April 2011 | Filipijnen, Tagum

Dat snel naar de bus was te veel gezegd. 2 uur later dus. Wij moesten nog naar aardig wat regelen. Eerst nog naar het kerkkantoor geweest om de tijd te veranderen maar dat ging niet meer op 5 mei. De maand April zat al helemaal vol gepland zagen wij. In Mei 40 koppels die trouwen, dat was schrikken. Toen ze vroegen of wij bezwaar hadden om dan op 4 mei om 8 uur in de morgen te reserveren konden we geen nee zeggen, er waren geen andere opties. Dus dat wordt het dan maar. Toen contact opgenomen met en bedrijf dat CAB heet en complete trouw recepties verzorgd , echt met alles erop en eraan. Maar die zaten ook al volgeboekt. Toen hadden wij een soort vergadering bij Greenwich, een restaurant waar je pizza en pasta’s kan eten. Ging er wel luidruchtig aan toe maar je hoort hier niet anders. Toen zijn er een paar gaan zoeken en kwamen bij hotel Molavi terecht waar wij na gebeld te zijn moesten komen. Daar aangekomen werden we naar een grootte ruimte gebracht waar een trouwerij aan de gang was met van alles erbij. Dat was wel indrukwekkend om te zien. Alles was er, tot en met een video en foto man. Toen mee naar kantoor om te kijken wat de opties waren en een pakket samenstellen. We hebben de lijst maar meegenomen, kunnen we thuis rustig alles bekijken. Nou ja, rustig. Toen aan het einde van de middag werden wij door een broer naar een leuk buiten restaurantje gebracht en daar heerlijk gegeten zeg. Toen naar huis. Vond het wel weer genoeg voor 1 dag.