Vrijdag 8-4 - Reisverslag uit Montevista, Filipijnen van Jan Elk - WaarBenJij.nu Vrijdag 8-4 - Reisverslag uit Montevista, Filipijnen van Jan Elk - WaarBenJij.nu

Vrijdag 8-4

Door: janvanelk

Blijf op de hoogte en volg Jan

08 April 2011 | Filipijnen, Montevista

Vandaag hebben we niet zoveel gedaan.Nouja niet veel.We zijn na eerst nog even naar het gemeentehuis geweest te zijn naar Tagum geweest.Daar weer geprobeerd via het call centum een afspraak te maken voor de aanvraag van het visum wat vereist is om naar nederland te komen.En dat is gelukt dus moete wij 25 April weer naar Manila met het vlietuig om een dag later alle documenten te overleggen en hopen dat er niets ontbreekt. Daarna snel naar Globe een internet provider om onze aansluiting te betalen,dat kon alleen die dag nog.Toen nog wat winkels bekeken en het was alweer 6 uur en werdt het al donker.Snel weer een bus opgezocht en terug voor het avond eten.

• 08 April 2011 - 18:58

Bas En Monique:

hallo fam v ELK
    gefelicteerd als jullie weer in nederland zijn en weer gewent aan de nederlandse dingen dan gaan we proosten op jullie huwelijk
    geniet nog even tuusendoor van het mooie land maar ik heb nog steeds geen foto van de ringen gezien
    gr monique en bas

• 09 April 2011 - 06:02

Jan Van Elk:

Hoi B&M. De ringen staan er nu bij.Krijg ze er niet mooi op. Bedankt groeten. J&L

• 09 April 2011 - 15:53

Leuk Jan En Lin:

Wanneer gaat het gebeuren, hebben jullie al iets in vooruitzicht?
    Fijne tijd nog daar.
    Als ik je verslag lees Jan vraag ik me af waarom je terug wilt naar dit kikkerlandje:-)

Hoi

• 10 April 2011 - 02:59

Jan Van Elk:

Ja, als het goed is gebeurd het op 18 April rond half 9. Maar ja,je weet het hier nooit echt zeker. En daar heb je meteen een van de antwoorden op de vraag waarom terug gaan naar NL. Waar je in NL een uurtje voor nodig hebt moet je hier een hele dag voor uittrekken en soms nog meer, om gek van te worden. En ik mis het maken van muziek ook wel hier. Heb inmiddels wel een muziekzaakje gezien in Tugum maar nog niet binnen geweest. Voor mijn soort muziek is er helemaal niets te vinden. Zelfs geen guzheng gezien hier. Tegen de kou kan je je kleden, hier kan je allen maar de hele dag op je kamer met aircon blijven zitten, niks voor mij.

• 11 April 2011 - 13:24

Mandy:

He paps en bijna stiefmoeder!!

Eeeeeeindelijk foto van de ringen!!! Less is more zeggen ze toch ;) Ze zijn mooi!
    Nu wil ik foto's zien de de trouwkleding!!! :D

Xxxx

• 11 April 2011 - 14:53

Jan Van Elk:

Geen kleding. moeten we nog kopen. Morgen naar Davao. Heel vroeg op.