Goede tijden slechte tijden - Reisverslag uit Tagum, Filipijnen van Jan Elk - WaarBenJij.nu Goede tijden slechte tijden - Reisverslag uit Tagum, Filipijnen van Jan Elk - WaarBenJij.nu
VIP-Report

Goede tijden slechte tijden

Door: janvanelk

Blijf op de hoogte en volg Jan

03 Mei 2011 | Filipijnen, Tagum

Ongelofelijk, zitten jullie? Trouwen in de kerk gaat niet door. Althans, niet op 4 Mei. Wat een eikels daar in die kerk. Hoe het precies zit weet ik nog niet helemaal. Er werd weinig engels gesproken. Er schijnt nu nog een documentje te missen. Maar wat ik denk is dat het komt omdat ik gescheiden ben. Degene die dat op zou kunnen lossen is 5 dagen naar een ceminar en een plaatsvervanger die gebeld moest worden keek even in onze papieren en zei met een stalen gezicht gelijk nee, hier kan ik niet voor tekenen. Wat een mongool zeg. Later na tientallen telefoontjes ging hij net doen of hij het erg vond, de mongool. Kan je je voorstellen wat wij allemaal af moesten gaan zeggen vandaag. De receptie, genodigde , waar een paar prominente bijzitten, bruidsmeisjes en ga maar zo door. Heb de familie nog niet zo boos gezien. Toen weer 3 km terug rijden naar de kerk om dat ook af te zeggen. Gaan ze daar ook nog naar mijn mening vragen. Dat was een open deur en ik zal hier maar niet schrijven wat ik toen gezegd heb. Heb ze in ieder geval bedankt voor de stress, hoge bloeddruk en 2 kliniek bezoeken. Ben 60 jaar nooit ziek maar sinds ik jullie ken gaat het niet goed. Nu maar afwachten wat ze morgen gaan zeggen want dan moeten we weer naar Tagum. Zal mij benieuwen, denk dat ik beter buiten kan blijven.

  • 03 Mei 2011 - 15:11

    Lin Yi:

    veel sterkte...

  • 03 Mei 2011 - 16:30

    Janny En Maup:

    Hallo Jan en Lyn,

    Dat was wel even schrikken, dat bericht van jullie. Het zag er allemaal zo goed uit. En we waren nog wel van plan om vannacht te gaan kijken. Nu maar het beste er van hopen en wachten op betere berichten. Heel veel sterkte met alles.

    Groeten,
    Janny en Maup

  • 03 Mei 2011 - 16:53

    Arrianne:

    Dacht even snel op jullie site te kijken op mijn werk en was stomverbaasd door het bericht.
    Het lijkt allemaal gewoon een HELE SLECHTE film. Wat een domper op jullie geplande feest.
    Ja het is een overwegend katholiek land en nog ouderwets ook denk ik, dus scheiden is dan "een slechte zaak " Ik hoop dat het allemaal op tijd opgelost gaat worden, want jullie hebben er zo veel tijd en moeite in gestoken. Heel veel sterkte en het komt vast wel weer goed!!!!

    Liefs Jezus

  • 03 Mei 2011 - 16:55

    Henk En Hetty:

    Goh Jan .. na al jullie voorbereidingen ... dat ze hier moeilijk over doen ... wat jammer - veel sterkte.

  • 04 Mei 2011 - 07:11

    Jan:

    is niet normaal hier. Vanavond een gesprek met de bisschop. We gokken nu op 6 mei.zit nu in tentje met wifi op n95

  • 04 Mei 2011 - 07:18

    Caroline:

    He?
    Is een grapje? Gisteravond nog met Carla en Johan besproken dat we zo blij voor je zijn dat morgen alles eindelijk geregeld zou zijn en dat we ons erop verheugen dat je terugkomt! Jeetje Jan, blijf je een beetje zuinig op jezelf en Lyn!?
    Dank voor jullie lieve kaart en heel veel succes!

  • 04 Mei 2011 - 07:22

    Caroline:

    Dus overmorgen al?? Ik hoop dat het lukt!

  • 05 Mei 2011 - 08:40

    Henk En Hetty:

    bedankt voor jullie mooie kaart.
    we hopen dat alles ok is voor morgen en wensen jullie een hele leuke dag samen met familie en vrienden.

  • 05 Mei 2011 - 09:04

    Mandy:

    He pap + stiefmoeders!!

    Lekker ****** is het weer....!!! Ik ga voor jullie duimen, gelukkig heb ik wat tijd voor jullie kunnen winnen met je nieuwe ticket... alleen beetje jammer dat die voor een andere reden is nu... Ik had een verlof dag gekregen gister haha. Ze keken zuur toen ik zei dat het niet doorging!
    Nou heel veel succes daar, hou die Filipijntjes van de kerk heel... je hebt ze misschien nog nodig! En anders bouw je hier maar een feestje.

    Liefs xx

  • 05 Mei 2011 - 15:04

    Jan Van Elk:

    Hallo Familie en vrienden.Bedankt voor al jullie steun. Hier gaan we gewoon verder met zoeken naar een oplossing.Kiik naar het laatste verhaal. Groeten. Jan & Lyn

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Filipijnen, Tagum

Reis naar Filipijnen

Recente Reisverslagen:

24 Januari 2014

De vlucht en de aankomst in Montevista

26 December 2013

Naar Montevista

03 Juni 2011

Bericht uit Manila

24 Mei 2011

Thuis

20 Mei 2011

Terug in Katwijk
VIP-member
Jan

Diwanag festival Montevista 2018

Actief sinds 30 Dec. 2010
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 33267

Voorgaande reizen:

01 December 2023 - 12 Januari 2024

Familie bezoek Montevista Davao d Oro. Filipijnen.

10 Maart 2011 - 19 Mei 2011

Reis naar Filipijnen

Landen bezocht: