Naar Montevista - Reisverslag uit Katwijk-Midden, Nederland van Jan Elk - WaarBenJij.nu Naar Montevista - Reisverslag uit Katwijk-Midden, Nederland van Jan Elk - WaarBenJij.nu

Naar Montevista

Door: Jan van Elk

Blijf op de hoogte en volg Jan

26 December 2013 | Nederland, Katwijk-Midden

Nog een week en dan gaan wij naar de Filippijen om het 50 jarige huwelijk van mijn schoonouders te vieren. 12 Januari vertrekken wij vanuit Schiphol en komen dan 13 Januari in de middag aan. En dan zijn we er nog niet. Vanaf Manilla moeten wij dan nog 1:50 uur vliegen naar Davao op Mindanao eiland. Het is dan al avond en we worden dan niet meer opgehaald omdat het niet prettig rijden is in het donker van Montevista naar Davao. We slapen dan voor 1 nacht in een hotel vlakbij het vliegveld die we al geboekt hebben. Daarna is het even afwachten om hoe laat we afgehaald worden om naar Montevista te rijden. Waarschijnlijk worden wij vroeg opgehaald zodat we nog even in Davao naar een shopping mall kunnen.

• 16 Januari 2014 - 23:09

Caroline En Martin:

Ik ga ervan uit dat Facebook ook aardig compleet is?? Maar toch leuk om jullie hier ook te volgen...