Lanang beach resort Davao - Reisverslag uit Davao, Filipijnen van Jan Elk - WaarBenJij.nu Lanang beach resort Davao - Reisverslag uit Davao, Filipijnen van Jan Elk - WaarBenJij.nu

Lanang beach resort Davao

Door: janvanelk

Blijf op de hoogte en volg Jan

08 Mei 2011 | Filipijnen, Davao

We zijn in de middag met onze prive taxi naar Lanang beach resort gereden.We zouden eerst naar een andere locatie gaan maar dat rade Boboy,onze chauffeur ons af omdat we al veel te laat waren.Voor dit was het ook eigenlijk aan de late kant want we konden niet meer met een bootje mee naar Samal Island wat je goed kon zien liggen en maar 10 minuten varen is.Daar een beetje rondgelopen en wat foto's gemaakt.Als wij morgen snel klaar zijn bij immigratie gaan we dat morgen maar doen.

• 08 Mei 2011 - 19:31

Arrianne:

Hoi Jan en Lyn,

Het is nu half tien 's avonds en ik ben net thuis vanuit Wijchen ben daar het hele weekend geweest . Heb je daar wel een smsje gestuurd maar kreeg geen reactie terug dus dat zal wel weer niet aangekomen zijn.
    Wat een leuke foto's van jullie bruiloft, gelukkig is alles nu zonder problemen ( behalve stroomuitval) verlopen. Jullie zien er prachtig uit op de foto's ben benieuwd naar de rest.
    Maak het nog gezellig met z'n tweetjes.

Liefs Jezus

• 09 Mei 2011 - 15:36

Jan Van Elk:

Hoi Zus. Ben al een poosje bezig verbinding te krijgen hier in het hotel en het is nu gelukt. Ja,het was erg leuk.Er zijn achteraf nog wel wat dingen fout gegaan maar dat hoor je nog wel. Morgen gaan we nog bij de NSO hier in Davao langs voor onze trouw certicaat. Dat moeten we nu wel snel hebben anders hebben we er een probleem bij met grote gevolgen. Vandaag nog lekker weg geweest naar Samal Island bij Davao. Erg mooi daar.Hoop dat Mandy de post nog gedaan heeft. Groeten Jan & Lyn.