Nog een paar dagen wachten - Reisverslag uit Manilla, Filipijnen van Jan Elk - WaarBenJij.nu Nog een paar dagen wachten - Reisverslag uit Manilla, Filipijnen van Jan Elk - WaarBenJij.nu

Nog een paar dagen wachten

Door: janvanelk

Blijf op de hoogte en volg Jan

17 Maart 2011 | Filipijnen, Manilla

Zoals ik al vermoed had kwamen de twee dames terug van de rechtbank met de mededeling dat het nog een paar dagen gaat duren.Er moeten 5 personen van de rechtbank allemaal hun handtekening op die brief zetten na alles gelezen te hebben.zal bij ons ook wel een paar dagen duren denk ik.Maar volgens Lyn heb je dan ook wat want het zag er erg indrukwekkend uit zij ze.Dus volgende week maandag ophalen en dan zelf gaan brengen naar de DFA.Heb al gezegd, neem je deze keer je eten en drinken mee misschien gaat het wel weer 7 uur duren voordat je eruit bent.We zijn laat in de middag met een taxi naar Makati geweest en dan waan je jezelf ineens in een andere wereld.Straten veel schoner, dure winkels en hotels.Het is het zaken centrum van Manila en ook bijna alle ambassade's zijn daar gevestigd.Even in een klein parkje gewandeld en wat foto's gemaakt.Ook lekker gegeten in een vietnamees restaurantje.Daarna weer met de taxi terug naar het apartement.Vanavond komt de broer van Lyn haar vader ophalen, die vliegt vannacht weer terug naar Davao.Morgen ga ik kijken of ik de ambassade in kom zonder een afspraak te maken.Volgens een mailvriend die hier woont moet dat kunnen.

• 17 Maart 2011 - 14:19

Yasmine:

Hoi Jan,

Zo te lezen ben je druk bezig in ieder geval met wachten! Zo snel als het hier allemaal ging zo langzaam gaat het daar! (Je herinnert vast die vrijdag dat je Den Haag doorgelopen bent en blaren hebt opgelopen :-))

Heel veel succes de komende dagen en we zien elkaar weer! En vergeet niet te genieten.

Groetjes,
    Yazzebel

• 17 Maart 2011 - 18:21

Mandy:

He papssss!!!

Hahahahahaa, ben trots op je!! Blote voetjes in je slippers!! :D Loopt toch veel lekkerder?! Maar wat mooi is het daar! Inderdaad een hele andere kant van Manila zeg.
    Geduld is een schone zaak.... denk om je hart he, je word ook alweer 60 ;)

Liefsss xxxxxx

• 18 Maart 2011 - 19:51

Urban:

Ha Jan, wat ben je weer lucky guy.
    Hoe heeft je vrouws familie gereageerd op je?
    Hoop dat alles goed gaat Jan
    Alvast geluk aan jou, je aanstaande en verdere familie

Urban

• 19 Maart 2011 - 16:48

Jan Van Elk:

Hoi Urban. Bedankt. Ja,met de familie gaan het goed. We zijn daar nog niet thuis geweest omdat we nog veel moeten regelen hier in Manila. Maar zoals je misschien gelezen heby gaat het niet allemaal goed hier. En gister begaf onze internet verbinding het ook.maar dat kwam omdat het tegoed van 5 dagen op was en de 300 peso's upload die we vandaag gekocht hebben krijg ik niet werkend. Heb de code al 6 x ge-sms't maar niets. We zitten dus nu om 1 uur s'nacht's in een internet cafe met mijn eigen laptop op de 3e etage van ons apartement, dus we hoeven niet ver maar de ogen vallen al dicht.haha. Groeten thuis.